Wirtualno- realny Morąg- gra miejska.
Organizator: Stowarzyszenie Rozwoju Edukacji, Nauki i Kultury „Trzynastka” przy Liceum Ogólnokształcącym im. Leona Kruczkowskiego w Morągu
Adres: 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
Partner: Muzeum im. Johanna Gottfrieda Herdera w Morągu oddział MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE, Agencja Artstyczna ELVI, Lokalna Organizacja Turystyczna „Kraina Nieodkrytych Tajemnic”(punkt informacji turystrycznej), Media Group Info Daniel Woronko, Parafia rzymsko - katolicka p.w. św. Józefa w Morągu, PIB Norbud Norbert Szulc
Czas trwania projektu: styczeń 2014 - maj 2014
Miejsce realizacji projektu: Morąg
Gimnazjaliści i licealiści z Morąga staną się uczestnikami gry miejskiej. Odwiedzą w "realu" nieznane, choć bliskie miejsca w ich otoczeniu, a dzięki nowym technologiom dokładniej poznają wartość historyczną i kulturalną swojego miasta. Pierwszy etap gry będzie rozgrywany na Facebooku. Tam pojawią się informacje ułatwiające udział w grze w „realu”, tam będą zamieszczone zadania, których rozwiązanie będzie punktowane w końcowej klasyfikacji. Nawigacja podczas gry będzie odbywała się dzięki aplikacji Google maps na tabletach i smartfonach. Z każdego punktu gry drużyna będzie przesyłała rozwiązanie zadania na Facebook. Kody QR będą służyły jako nośnik informacji potrzebnych do rozwiązywania zadań. Dokumentacja i promocja projektu będzie odbywać się na stronie internetowej szkoły oraz portalach społecznościowych. Projekt zakłada współpracę szkoły z informacją turystyczną, galerią w ratuszu, właścicielami wieży ciśnień i zamku, parafią rzymsko- katolicką, lokalną telewizją i portalem internetowym. Scenariusz gry złożony zostanie w bibliotece do wykorzystania przez chętnych.
Więcej ▼ Mniej ▲
Dodaj komentarz
Komentuj
Imię lub nick
treść

zobacz pomysły uwolnione w edycjach Akademii Orange



Akademia Orange - Licencja
O ile nie jest to stwierdzone inaczej, to materiały prezentowane w tym serwisie, stworzone w ramach programu Akademia Orange, są dostępne na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska. Pewne prawa zastrzeżone na rzecz autorów poszczególnych materiałów. (Więcej informacji o licencjonowaniu materiałów Akademii Orange).


ikona facebook